Uppdatering i vårt liv

Har fått igång internet lite halv nu, vet inte vad jag gjort just idag för att det ska fungera =) Men de är väl så som det ska vara. Har pratat med Telia flera gånger och inga fel hittas men ändå fungerar ju inte sakerna. En boxer har de skickat en ny till oss som jag hoppas kommer i början på nästa vecka. Modemet som det förmodlingen också är fel på skulle vi "låna" något annat av någon annan tyckte han. Måste vara exakt likadant som vårat och med telia. Men hallå tyckte jag, ska jag ringa runt till alla vi känner och se vad dom har eller? Då tytckte han vi kunde gå ner till telias butik och köpa ett på öppetköp och testa hemma och sen lämna tillbaka det. Styrigt tycker jag, vill bara att det ska fungera. Och det verkar det ju göra just för tillfället, så jag försöker koppla bort det lite. Vi kanske har tur och modemet är "friskt" nu.

Har sagt upp allt vi har med Telia idag också, så den 17 December stängs det ner. Tv som vi hade till Maj kostade bara 39:- i månaden så det var ju inget att tjafsa om, så en slutfaktura kommer på allt. Skönt. Nu ska jag bara luska reda på något bra och prisvärt mobiltbredband och fixa med tv någon annanstans, antagligen Boxer.



Glasögon är beställt och jag längtar tills jag kan se ordentligt med glasögon igen. Förhoppningsvis i slutet på nästa vecka är de klara!


Nu ska jag fredags röja lite här hemma. Plocka kläder, papper och annat skit. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0