Tre dagar till!! Ofattbart!

Det är så skönt att "helgen" inte är slut för mig. Ska vara ledig tre dagar till. Jag kommer hinna bli uttråkad och det är skönt ibland! Inget viktigt på schemat förutom att jag MÅSTE ta tag i att beställa glasögon. Ser urdåligt i dessa och märker det ännu mer när jag använt linserna, som natt och dag. Får se om J har tid att följa med ner till optikern någon dag som smakråd annars får mamma ställa upp på tisdag!
Ska titta om mitt pass täcker resan också annars blir det att skaffa nytt i dagarna.



Vi börjar bli lite lätt iriterade på TELIAS DIGITALTV som vi har här hemma. Har hackat och "stannat" så mycket och ofta nu i en vecka. Har mailat dom och hoppas på svar imorgon annars blir det telefonringning. Hatar egentligen det, har haft så mycket problem med tv-internet-telefon och de är inte jätte behjälpliga direkt.
Vill bara säga upp allt nu men har bindningstid till dec respektive maj. Det är sååå långt till maj. HJÄLP.



Det går fortfarande inte att ladda upp bilder här. ARG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0