4 September

Nu är det äntligen helg igen och vi har gått in i september. Det märks ute, friskare och något kallare vindar men när solen lyser är det väldigt skönt ändå. Shortsen får absolut sitta på ett tag till när jag jobbar. Hösten och alla dess förkyldningar börjar också dyka upp, många sjuka. Undrar om svininfluensan verkligen kommer att slå ut samhället i höst/vinter. Hur kommer det bli då? På jobbet börjar man "förbereda" lite med vissa planer om det blir ont om folk. Ska det behövas? Jag är skeptiskt. Vaccination? Ska man ta det? Jag har nästan bestämt mig för att inte göra det, men vågar man? Vill inte spruta in massor sjukdomar i kroppen i onödan. Hoppas att kroppen sköter det där naturligt.



Inga planer för helgen ännu. Är lite sugen på bio, vill se Sommaren med Göran. 16 platser kvar till 21.00. Fortfarande så populär, måste betyda att den är super bra!


Kommentarer
Postat av: sarah

Filmen ska vara skit bra den måstes ses säger min mor! Angående vaccination mot svininfluensan så verkar den farlig eftersom den innehåller kvicksilver och annat skit. Funderar på att skippa den, Alvin kommer ju heller inte få ta den. Får som sagt hoppas att kroppen sköter det där ändå!

2009-09-05 @ 12:00:11
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0