Projekt uterum

Imorse ringde dom från electrolux och meddelade att några delar hade kommit till vitvarorna i köket. Jätte skönt tyckte jag såklart och dom hade tid att komma redan idag. Snälla pappa fick ställa upp igen och ta emot honom här hemma.
Nu har vi en fungerande frys, ugn och diskmaskin. Pusselbitarna håller på att falla på plats.

Det blev att köa utemöbler igår i alla fall. Hittade en grupp mitt emot coop, vid macken, där de säljer på parkeringen. Det fanns bara några fotöljer kvar så jag var ju tvungen att slå till, kunde ju inte chansa på att de skulle vara kvar när lönen kommit. Hemma sen blev det röjning på altan och jag spolade och försökte svabba golvet med en borste lite skapligt
Sen monterade vi ihop bordet och tog en premiär fika. Jag blev på så gott humör att jag slog till med grillning också.
Vi är nöjda. Nu kan jag släppa det där och börja tjata om något annat (enligt Jonas). Och jag kunde ju inte garantera att det inte skulle bli så. Ska bjuda på lite foton, dagen till ära.





Sen är då tanken att det ska inredas lite med limegrönt. Kanske limegröna fleesefiltar att hänga på ryggstödet. Någon som har tips vart dom säljer det billigt? Sen måste jag hitta på massor med hyllor typ att kunna ställa blommor på, så att de kommer upp till fönsterna. Blir det att snickra eller köpa? Sen måste vi fixa till så vi får eluttag där inne och någon lampa. Och annat som får det att se lite ombonat ut.

Kommentarer
Postat av: malin

vad fint det blev ser jätte myssigt ut....kram

2009-05-19 @ 22:06:47
Postat av: Anonym

dö fint ju! =)

2009-05-20 @ 09:27:04
Postat av: chricky

såå snyggt! hade köpt samma... ;)

2009-05-20 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0