Storhandling

Efter jobbet idag var det storhandling på schemat. När man inte ens har makaroner hemma är det kris. Nu är kyl och frys fyllt till max. Skönt och mycket gott. Hann till och med med att njuta lite i solen efter jag kämpat hem på cykeln. Imorgon blir det ganska säkert bilen. Det är en bit att cykla, särskillt om man cyklat en del  jobbet också. Jag har helt enkelt latat till mig lite, eller så är förklaringen att det är mycket längre än jag hade förut (3 minuter).

I veckan ska jag åka till blomsterhandel och köpa massor med blommor. Vi ska göra fint med blommor i och runt om sommarstugan också för på fredag kommer mäklaren och inspekterar. Spännande!

Klockan springer iväg som vanligt, jobbigt att det är ljust så länge men ändå sååå skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0