Söndagsmorgon

Det gick inget bra för Malena i Melodifetivalen. Det var tråkigt men gud var bra Norge var! Verkligen en värd vinnare så det känns bra ändå.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli runt tolv så att jag kan bege mig mot Ingelsta området för att titta på utemöbler och spishäll. Tittade in på banken för att flytta pengar och förbereda mitt köp, men där såg det inte så roligt ut. Har visst nallat lite för mycket av dom pengarna jag tog ut från aktierna för att köpa utemöbler för. Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Försöka hitta någon grupp som pengarna räcker till eller vänta in lönen, 1 ½ vecka. Eller ska jag "låna" av pengarna vi har på huskontot? Fast tror inte att den andra spararen skulle gilla den idén. Det kanske bara blir att titta idag ändå, fast bestämma mig så att det bara är att åka och köpa sen.

Nu ska jag nog gå ut och lapa lite sol först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0