Söndag 24 Maj

Helgen är passerad och det känns som att jag varit ledig hur länge som helst. Jag behöver inte många dagar för att näst intill längta tillbaka till jobbet. Inte just till jobbet kanske, utan till vardagen och komma hemifrån. Konstigt, jag vet. Hur ska jag klara mig två veckor i rad i sommar? Hoppas på att Jonas kan vara ledig några dagar samtidigt så vi kan hitta på något. Annars är risken stor för uttråkning.

Igår testade jag på rabarberpaj. Jag har fått för mig att jag inte gillar det, (hänger kvar sen man var liten). Men som med mycket annat så tyckte jag det var riktigt gott nu. Vi har massvis med rabarber så mera pajer blir det.

I helgen har det mest varit sysslor nere vid sommarstugan. Lite målning, lite rabatt rensning mm. Är så trött på att hålla på där nere och önskar bara att det blev klart någon gång. Men vet att vi är nära nu, så får inte ge upp redan. Fast det blev ett stort bakslag idag med "depression". Varje dag kan det ju inte vara roligt.



Träffade Sarah & Sofie idag på en fika hos Sarah. Jätte roligt att se er båda!! Så spännade med Sarah och bebisen nu, bara en månad kvar. Om den vill bara kvar så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0