ONSDAG

Vi har precis kommit hem med en nästan full banankartong vildsvinskött. Kotletter, karreér, revbensspjäll, färs, fileér och stekar. Så nu hoppas vi att det ska vaa väldigt gott eftersom vi antagligen kommer att få äta det hela sommaren. Perfekt att grilla, revbensspjällen ska bli extra roligt att prova grilla .

För den som undrar hur det går med altanen så går det sakta SAKTA framåt. Golvet är i princip klart, bara några kanter kvar. Sen är det "bara" räcket kvar. Vi har inte kunnat klura ut hur vi vill ha det ännu. Vi var ju lite inne på kryss först men det har ju alla andra så något mer ovanligt försöker vi komma på nu. Vi har satt  ett litet mål på en dead line den 5 Juni, för då ska jag ha jobb fest och vill inte att någon ska ramla av altan. Då måste vi även ha köpt lite mer utemöbler.
Vi har hittat vad vi ungefär vill ha, men svårt med bord. Jonas börjar bli riktigt trött på att jag tjatar på att vi ska åka ock titta och köpa. Han tycker jag kan göra det själv nu, men då blir han kanske inte nöjd så jag vill ju helst att vi bestämmer tillsammans. Får jobba vidare på detta!!

Klockan springer iväg! God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0