KVÄLLSPROMENADER

Pencilinet värkar!

Igår var det en härlig majdag och vi höll oss ute hela dagen. Målning till en början sedan kom mina kusiner, moster och mamma på fika. jätte roligt att  träffa dom igen, blir ju tyvärr sällan nu. När vi var små känns det som om vi alltid träffades, reste bort eller bara lekte hemma. Alla Ölandsresor, fjällenresor, Danmark och framförallt skärgården. Härligt.

På kvällen grillade vi och lyckdes bra denna gång med vildssvinet. Efter maten tog vi en långpromenad, till en början utmed sjön (som var helt spegelblank och glittrade när solen var på väg ner), sen runt på kårtorps vägar. Det finns många hus att beundra och inspireras av. Det är verkligen sommar att ta kvällspromenader på kvällen, nyduschad.
Något vi måste göra till en vana!

Idag jobbar Jonas, enbart för att jag fick ledigt, slår aldrig fel. Tommy kom med förslaget igår att han och jag skulle överraska Jonas med att åka med massa skräp till returpunkten. Inte det roligaste man kan hitta på en ledig dag, men det behövs ju göras. Snart kan jag nog ringa honom utan att väcka dom. Borde inte en familj med en bebis vara vakna nu?? Men man vet ju aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0