Herr Storm på besök

Jag är rätt tacksam över att ha sluppit cykla i detta blåsväder. Allt har yrt omkring men nu verklar det ha lugnat ner sig. Lugnet före nästa oväder kanske? Imorgon kommer visst regnet, MEN (stort) till helgen kan det bli upp mot 30 grader !!!

Jag fick med Jonas in skapligt tidigt idag så att vi kunde betala alla räkningar och se att vi hade koll på läget vad gäller pengar. Nu har vi även rensat skrivbordet efter viss påtryckning från mig. Känns så himla skönt att det är helt cleent nu och förhoppningsvis ett par dagar framöver.

Nu blir det jobb en dag till för mig sen är jag ledig fredag-tisdag. Har ju tagit några dagar såhär i juni för att jag inte tog så lång semester sen när den "riktiga" sommaren kommer. Jätte skönt. Nu när det ska bli fint väder med.
På "att göra listan" står:
- fixa med pappas firande
- sista finnishen på sommarstugan, liiiite måling + städning + inredning
- köpa blommor
- SOLA
- bygga altan (postenfesten närmar sig då den nästan ska vara klar)
-
fota till tavlor
- övriga förslag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0