Bebis

Tänk att Sarah och Richard blev föräldrar bara ett dygn efter att vi träffat dom. Hon slapp gå och vänta den annars kanske längsta månaden i sitt liv på att det skulle bli BF. En snäll kille som tänker på mamma. En lång och besvärlig förlossning verkar hon ha sluppit också, som vi pratade om. Längtar redan efter att få träffa dom igen. Detta förgyllde verkligen dagen!




Ieftermiddags åkte jag och en arbetskamrat till en annan arbetskamrat för att kolla in boendet mm. Det är verkligen kul att komma hem till jobbarkompisarna och se hur de har det hemma och så. Vi som har "uniform" på jobbet får ju inte ens se vilken stil alla har, ibland kan man bli väldigt överraskad när man stöter på någon privat. Men det är bara roligt.
Nästa fredag har jag anslagit om "Postenfest" i Kårtorp, ska bli riktigt roligt.

Nu måste jag göra J sällskap, känner sig inte speciellt social när man datanördar.
Får skuldkänslor direkt (suttit här i 30 min).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jätte kul med en liten kille :)

Ja men vill verkligen se honom..det hinner man nog göra :)

2009-05-27 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0