Vi missade hela dagen!

Vaknade upp alldelles för sent dag, klockan 13. Inte bara att man känner att halva dagen gått och allt är förstört är man så otroligt seg i huvudet när man sovit så länge. Jonas fick jag upp vid halv två. Det var lite hans fel att vi sov så länge. Jag kom inte hem föräns vid halv tolv från 50-årskalaset och blev efter det sittandes framför datan och tv´n. Vid ungefär två somnade jag i soffan och klockan tre ringde Jonas och Tommy och det var dags att hämta hem dom. Sen somnade jag säkert inte föräns vid fyra halv fem.


Vi bestämde oss för att ta en promenad för att vakna till och just i det ögonblicket började det regna, typiskt. Men vi trotsade vädret och gick ner till Tommy och Tessan, där blev vi kvar ett bra tag. Smaskade bland annat på Tommys kladdkaka. När det var dags att gå hemåt var det vitt ute, igen.
Nu sitter vi här i mörkret, framför brasan och reprisen av Andra chansen.

Degar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0