Våffeldag med semla

Jag blev utan våffla idag, jag överlever det. Lånade ut våffelgärnet till Emma och räddade hennes "våffelträff". Jag får ta det någon annan dag, men glad är jag ändå för jag fick en semla istället. Får passa på för snart är det väl förbi med "semleperioden".

Gick på stan med Sarah och tittade efter doppresent till Flora. Det finns så söta grejer till barn. Vi var i affärerna Lilla snigeln, Sköna ting  och Mitt lilla krypin. Den sistnämna gillade vi allra mest, är verkligen värt ett besök om ni inte redan varit där. (Ligger i Knäppingsborg.) Efter att  vi gått där inne ett bra tag och Ooohh, naaa, oohh så bestämde jag mig för vilka presenter jag skulle köpa och sen begav vi oss till fiket och semlan.

Imorgon blir det premiär för cykeln oavsett vilket väder det blir. Ena bilen ska ut på jobb så jag blev utan. Hoppas så klart på strålande sol, men säkert blir det regn och ishalka. Nej, inga optimister här inte. SOL SKA DET BLI !
Börjar inte föräns kl 10 så det känns bra!

Kommentarer
Postat av: sarah

Så hette affären ja. Måste dit igen med R så han kan handla lite :P . Fanns ju så mkt fint!

2009-03-26 @ 11:16:12
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: malin

blev det cyckeln i dag ???

2009-03-26 @ 19:49:51
URL: http://malinshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0