Sooovmorgon

Sooovmorgon... Ställde klockan på 8.30. Vad är mysigare än att liggar kvar i sängen när den andra måste upp tidigt? Inte mycket som slår det, kanske att den andra också får ligga kvar men då sover man ju bara och kan inte njuta.

Nu har jag fixat med en present till Jonas, han fyller om en vecka. Snodde lite inpiration av Sarah så en "skrattfars" (teater) på Skandiateatern blir det. Dom tyckte att den var jätte bra och fick skratta mycket. Det är tanken att vi också ska göra. Efter den tänker jag mig att vi kanske går ut och äter. Det var länge sedan vi gjorde det, som förut var våran "vardagslyx".
Jag är ganska säker på att Jonas inte läser det här och hoppas ju nu att han inte får för sig det helt plötsligt. Och ni andra håller tyst så klart!

Jag bokade även biljetter till Jerry Williams med vänner som är i sommar i Lejongroppen. Dom ska vi ge till Jonas mammas karl som fyllt 50 år. Det blir nog bra, så svårt att komma på vad man ska ge när folk börjar komma upp i åren *host* =), och har allt. Det blir att fira "semesterparet" imorgon som kommer från Egypten idag, fuskisar.

På tal om det så blir det nog ingen resa för oss i April, det skjuts på framtiden. Förstår inte varför Jonas var tvungen at ta upp det där så att man blev sugen. Jag var ju egentligen inte på från början, 'suck'.

Nu ska jag göra mig iordning för dagens jobb, 10.30-19.00. Jag ska gå bilbrevbäring i Skarphagen idag, så vet ni var jag håller hus, ikväll blir det reklamkörning. Ska bli skönt att slippa springa i trappor, bara jäsa i bilstolen. Perfekt när regnet hänger i luften. Jag ska försöka komma ifrån så jag kan hämta ut biljetterna i Vilbergen innan dom stänger med. Föresten så kan jag ju göra det innan jag börjar, men då måste jag sno mig på!

Kommentarer
Postat av: sarah

Vad roligt, låter ju som en jätte bra present. Hoppas han inte läser det här nu :P kram ps, kanske ser dig i skarphagen ds =)

2009-03-06 @ 11:12:56
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0