Pengar pengar

Nu har jag fått i mig lite viktiga ämnen som finns i fisk för en gångs skull. Passade på när inte Jonas skulle äta hemma. För honom går det inte att lura i fisk inte.

Igår fick vi en liten utemöbelgrupp av mamma och pappa. Det var jätte bra pris på IKEA just över helgen, så dom passade på. Den blir perfekt i någon hörna sen!

Tärnö 199:- / bord + 2 stolar


Finns ju så mycket man kommer vilja köpa i April om jag känner mig själv rätt. Bl a blommor! Det tråkiga är att denna månad är den sämsta pengamässigt för mig NÅGONSIN, efter att alla ränkingarna är betalda. Känns väldigt ruttet.
Tror att jag kanske ska planera matinköpen och göra matsedel, för att undvika onödiga inköp. Och sen verkligen tänka efter vad det är som är viktigast denna månad! Snart kommer det ju en ny lön och nästa månad kommer vi inte att ha så här mycket räkningar! Allt kom på samma gång, telefon ända till sommaren, sophämting för ett halvår, radiotjänst mm.

Nu börjar familjen annorlunda! Sen får ni inte glömma bort Ballar av stål kl 21.55 !!

Kommentarer
Postat av: sarah

Aa, det är så tråkigt att man är så beroende av pengar. Hoppas ni kan shoppa lite ändå.. kram

2009-03-31 @ 11:02:50
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0