Onsdag

Sitter, nyss hemkommen från jobbet, och tar en eftermiddagsfika. En stackars bulle blev över igår så jag passade på att äta upp den och lite te till det, smaskens.


Mamma, Emma och Andreas var här igår och jag fick hjälp med att sy upp gardiner och göra en matchande kappa i sovrummet. Det gick bra och nu är det bara gardinerna i kontoret kvar att sy upp. Så här blev det i sovrummet.



När jag ändå var igång med kameran passade jag på att ta på mina "kvistar med lampor". Det piffade upp i "hallen" utanför sovrum och kontor.



Nu ska jag titta efter ett hus som är til salu här i trakterna. Mamma och Pappa skulle promenera förbi idag och sedan komma hit. Få se om det är något fint hus.
Nu är vi påväg mot helg igen, halva veckan avklarad. Skönt. Jonas fyller på fredag och jag vet inte hur jag ska komma iväg för att köpa present. Vi har bara en bil för tillfället.. Typiskt. Får se om jag kan charma (hur stavas..?) ma o pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0