Ingelsta shopping!

Idag begav jag och Emma oss till Ingelstaområdet för shopping. Vi var runt i varenda affär kändes det som. Det var lite segt med shoppingen i början men sen tog den fart. Detta fick jag med mig hem:

En söt vit ljuskrona i märket Sia, 495:-. Hittade en tillslut jag var nöjd med. Utan lampor dock men kom fram till att de oftast är väldigt fula och det räcker med att kunna tända ljus. Nu slipper jag bekymmra mig om att lysknappen sitter bakom skåpet. Inga kristaller heller, men de kan man hänga på själv om man vill ju. Oftast kan det bli för mycket sådant på andra. Nu ska vi bara få den över mitten av bordet och på rätt höjd.


Dessa ska upp på väggen för lite ombonad känsla. Är fruktasvärt tomt på våra väggar.
35:- styck på Grossisten.



Matta för halva priset på Jysk, 50:-. Tror den får ligga här.


Jag köpte även en kratta på ÖB så nu kan jag ut och göra klart i rabatterna. Men spar nog det till en annan dag, nu är vintern på besök igen. SNÖ.

Kommentarer
Postat av: Chricka

Vad fint ni har det gumman! Vill också pyssla!!! :)Kommer storma er i sommar o vara hos er varje helg o grilla... ;)

2009-03-22 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0