H&M

Förra veckan fick jag som massor av andra hem ett blad från H&M om 20% på ett helt köp. Hade inte tänkt beställa nåt, men kunde inte hålla mig. 20% är ju ändå ganska bra. Blev 3 toppar, 1 linne och 1 kjol. Har inga störra förväntningar på att allt ska passa bra men det går ju alltid att returnera. Jag hittade ett par så snygga jeansshorts men dom var slut i storleken så klart. Får hålla uppsikt över om det kommer in flera.
Detta låter kanske lite klyshat mot mitt förra inlägg om lite pengar. Fast fakturan kommer ju inte föräns nästa månad och jag beställde bara för 450:-. Så jag intalar mig själv att det var OK.



STOR LYCKA I VÅRVÄDRET !!
Härligt

Kommentarer
Postat av: malin

det kommer nog passa hheeheheh :)

2009-03-31 @ 21:13:17
URL: http://malinshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0