GRATTIS CHRISTIN

Som blir hela 23 år gammal!! STORT!

Idag kom jag äntligen iväg, i sista minut, för att köpa en present till Jonas. Det blev en hårtrimmer, så nu kan vi leka frisör hemma igen. Jag råkade ju tappa hans förra i granitgolvet så den gick sönder. Har fått ett antal pikar för det och nu passade det ju bra att kunna ge en ny till honom. Jag ska ju även ge teaterbiljetterna till honom inklusive middag.
Jag ska försöka med frukost på sängen imorgon och kanske en liten truddilutt, bara han ligger kvar men han brukar ju inte gå upp före mig. Men man vet ju aldrig, sist jag försökte slog det ju slint och han var uppe före. =)
 

Kanal 3 + 6 har plötsligt försvunnit hemma hos oss. Jag mailade telia igår, lättaste sättet att få kontakt med dom, och frågade var kanalerna var. Det visade sig att vi till och med nu haft någon gratis grej. I det vanliga paketet vi har ingår inte dom kanalerna. Frågan är vad vi ska göra nu? Välja ett annat paket eller inte? Vill att dom ska ringa så de kan berätta om olika alternativ. Kan man maila och säga att dom ska ringa? Kanske kan testa!

Nu ska jag krypa ner i soffan med Jonas och se på Antikrundan och Plus.



Fredagen den 13 imorgon, IGEN!! Födelsedag och allt... Jag slipper jobba kväll imorgon, kan det ändras tro??
Jag är sugen på grillat, föreslog det som fredags mat, HOPPAS.

FLÄSKFILE, KLYFTPOTATIS & TZATSIKI.. säger inget mer

Kommentarer
Postat av: Chrickelin

tack gumman! :) hoppas allt är bra med dig! bara några månader kvar nu tills jag bor i norrpan!!! :) hörs plutta! kram

2009-03-15 @ 10:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0