Gästerna kommer snart!!

Nyss hemkommen från kaosartade Maxihuset. Började med en sväng till öb där jag köpte bodylotion, 2 zinkhinkar, påskfjädrar och After Eight. Innan handlingen på maxi gick jag och tittade i klädaffärerna. Är på jackt efter en kjol men det verkar vara lönlöst. Finner inget fint, provade en men usch. Hade ingen bra "se bra ut dag" idag så inget hade nog blivit bra. Shoppade massor i mataffären istället. 

I eftermiddag kommer våra familjer för att fira Jonas lite. Vi ska bjuda på frallor ( J´s konstiga önskan) och Hallonpaj (min vilja). Ska testa på en ny så hoppas verkligen den blir god. Vi är helt frälsta på hallon här för tillfället.


Kan jag få den så här fin tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0