Födelsedagen!

Jag lyckades få till en frukost på sängen i morse för Jonas. Försökte sjunga en trudellutt med, men vet att han hatar när jag sjunger så jag var sparsam. Så JAG åt frukost på sängen och Jonas slumra brevid, han bad om ursäkt för att han knappt kunde hålla sig vaken men att det faktiskt inte gick och göra något åt. Hnm. Han åt ingenting som jag visste innan men slurpa i ett glas blåbärssoppa och öppnade paketet. Jag hade inte räknat med mycket mer. Han gillade presenterna och trimmern är redan provad och det blev en snygg frilla dagen till ära.

Imorgon kommer lilla Flora att vara med i tidningen, nyfödda. Här finns hon också, om ni är för nyfikna. http://nt.se/nyfodda/?nav=Personligt
Hon och flera av Jonas kompisar var nyss här, vi fikade och dom lekte med Jonas nya leksak. En laser.. Avgör själva hur intressant det var. =) Lycklig var han i alla fall när han kunde se om tapetvåderna satt rakt. Han som tapetsera var här och fick skämas lite när det var något snett. Inget ögat ser så det är helt okej.

Flora myste på våran fårfäll och fick leka fotomodell. Tror att jag fick till ett par fina kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0