Desperate Housewives

Vilken tur jag hade.
Som vilken kväll som helst var jag inne och läste mina gamla vanliga bloggar och jag kommer till Sarahs, dagens hjälte för övrigt, och upptäcker att Desperate Housewives har säsongspremiär idag. Detta har jag längtat på så det var en god överraskning.
Detta är inte Jonas favorit så jag förstod att jag var tvungen att muta med något. Jag tog till det säkra kortet direkt, MASSAGE! Det funkade idag med, men nu hoppas jag att han somnar innan nio, osäkert men kanske...



Idag gjorde jag en ny typ av lasagne. Fick lite inspiration på en blogg om att anväda färska lasagneplattor. Gjorde även köttfärsen lite annorlunda emot vad jag brukar. Det blev jätte gott! Kan verkligen rekomendera färska lasagneplattor, piffar upp mycket.

Kommentarer
Postat av: sarah

hehe, vist var avsnittet bra? mkt drama, me like! låter intressant med lasagne, vad gjorde du med köttfärsen då?

2009-03-03 @ 22:01:10
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0