Äntligen fredag!

Igår var det dags för massage igen. Lika skönt som alltid, men speciellt efter en lång arbetsdag 7.30-18.20. Denna gång blev det ingen semla att smaska på utan pizza istället.

Jag tog min helgstädning redan i eftermiddags. Skönt att ha den gjord tills imorgon utifall det blir fint väder och jag vill vara ute. Är lite sugen på att börja rensa lite i rabaterna och klippa buskar mm, men får se hur jag känner för det imorgon. Kan ju hända att man bara vill njuta i vårsolen. Fast tror att jag blir för rastlös för den sortens "latsyssla".

Sarahs mage bara växer och växer, känns inte rikigt som att man hänger med. Får ta och ses snart igen.
Tänk att det snart blir en liten bebis i tjejgänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0