Akut IKEA besök

Efter jobbet idag hade jag noll planer, skönt men ändå stressande på något sätt. Vad gör man? Satte på en tvättmaskin och duschade. Tog en stor kopp Te och satte mig framför datan. Eftersom våran dator lever sina sista dagar tog det som vanligt 10 minuter för den att vakna till. Jonas hann komma hem och hade massor med uppgifter. Det var papper hit och papper dit, löner mm. Vi hann bara börja föräns hans syrra ringer från IKEA med två nyinköpta sängar som inte gick in i bilen. Snäll som J är så börjar vi räddningsjouren. Vi passade även på att ta en jogging runda där inne vi med. Ja, när Jonas är med blir det maraton. En bokhylla till kontoret var målet. Vi hittade en på 5 minuter och sen var det raka spåret till "Ta själv hyllorna". Jag hann norpa åt mig 4 paket med ljus (till ljuskronan) och en matlåda! Puha.
Och i nästa sekund var vi på motorvägen igen.
Är så sugen på att åka dit snart och bara gå och strosa lååångsaaaamt. Några intressenter? Men det får nog bli om ett par veckor, nu är det kaos på IKEA, bara ombyggnationer. Men tänk vad mycket nytt de kommer få in sen, och massor med inspiration.


Denna blev det. Expedit 479:-


 



Denna dag fylldes den med! Skönt


Kommentarer
Postat av: sarah

snygg hylla. Jag känner igen det där beteendet, pappa var precis likadan. lite jobbigt ibland kanske.. hehe

2009-03-24 @ 11:25:49
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0