50-årsfest

Är nu hemkommen från 50-årstillställningen. Vi fick väldigt god mat, smörgåstårta, potatissallad och kassler, sallad, bröd. Kaffe och daimtårta (min favorit som svärmor gör).
Presenten som vi gav, biljetter till sommarkonsert med Jerry Williams med gäster, var uppskattad. Vilken tur, antingen så hatar man Jerry eller så älskar man honom. Han gillade honom vilket var väldigt kul!


Annars idag så började vi med att storhandla. Jonas följde för en gångs skull med! Det var skönt att slippa stressa gärnet i kassan och bli genom svett. Annars är det mest besvärligt att gå med honom i affären, vill bara till kassan och tycker allt tar lång tid. Han är femtio meter framför mig med kundvagnen och jag kommer springandes med amnen full av varor för att han inte väntat. Han brukar säga om han håller ett jämnt tempo genom affären så kan jag springa som en jojo fram och tillbaka från hyllorna och vagnen. SÄKERT! Idag drog jag vagnen mest, så det fungerade bra!
I landsproblem.

Sedan lunchade vi där. På en utan dom tre matställerna som öppnat på maxi, vi testade den mittersta, Basilica.
Köttfärssås och spagetti blev det, gott men vi konstaterade att min var godare!
Dom har fått till tre väldigt bra matställen som kommer att kompletera varandra kanon ! Något som fattades på maxi var ju faktiskt någon stanns att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0