Vilket skit väder

Länets kallaste sommar hittills på över 50 år. Känns lovande. Det här var en sådan dag som man hellre har ett kontorsjobb, men så är ju inte läget. Slappar nu i soffan, blev till och med hämt pizza idag. fler som tänkte som oss, fullt på pizzerian.

Vi har börjat fundera lite på en bil här hemma. Jag skulle gärna vilja ha en "vanlig" bil. Nu har vi varit runt på varenda bilhandlare och blivit oense om vad som vilken bil som skulle vara lämpligast. Kombi bil säger jag, Jonas säger Jeep aktigt. Men det är ju ingen vanlig bil det enligt mig. På sista stället hittar vi en Subaru, kombi bil som för mig ser helt normal ut. Men något extra ser Jonas direkt eftersom han också blir intresserad. Så denna bil ska vi åka och provköra imorgon.

Visning idag, kom ett par och tittade men det ska vara en till visning den 25:e. Så vi får vänta lite till på en affär.

Imorgon ska jag till frissan
och hoppas på att bli riktigt nöjd.




Det är Svullo på DVD här hemma.
Kul?
Töntigt?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur blev frisyren? Du får lägga ut en bild! =)

2009-06-13 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0