vilken oinspirerande dag

Regnet kom ju i och för sig inte förens efter lunch, precis när jag var klar på stan och redo för trädgården.
Gjorde en fiskgratäng för fösta gången i livet till lunch. Blev gott men till nästa gång finns det vissa saker jag kan vässa till lite.
Jag fick i alla fall någon timme att fixa lite i rabatterna mm. Det ser väl ganska bra ut nu, klippa gräset på torsdag kvar bara. Sen får resten vara.

På stan hittade jag tillslut en bekini jag trivdes rätt bra i. En Badou eller vad det heter på Intersport. Nederdel blev det ingen, de som var till var inga roliga alls. Men ett par svarta passar bra och det vet jag ganska säkert att jag har ett par gamla. Sen köpte jag bodylotion och solskyddsfaktor. Brände mig en del igår så är ute en dag försent egentligen som vanligt men men. Sen blev det ett par trädgårdshandskar, som visades sig vara super bra! 4 lerkrokor till mycket bra pris fann jag med.
Nu ska jag ruska liv i Jonas för att kanske få lite hjälp med maten. Tänke på en kyckling/pasta-sallad.


Ikväll är det Desperate Housevives!! Får inte missa denna gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0