Sommar och sol. Det är vi värda

Dags för fyra dagars jobb innan det är semester för min del, i hela två veckor. Vet, inte så länge men tror det räcker för mig.

Har tittat igenom fotona sen midsommar. Blev en hel del att radera som vanligt när det inte bara är jag som fotat. Nerå men Jonas har fått fnatt på att ta "snabbfoton", så 10 kort på samma sak. Varav ett på sin höjd blir bra.


Utlovad bild på nya frisyren


Har börjat vänja mig vid den nu och det känns OK




En liten titt på min fina klänning. Blev tyvärr ingen helbild på den. Får se
till det nästa gång jag har den.



Idag har det varit en riktigt slappar dag. Fastnade i en otroligt spännande bok av Mari Jungstedt. Kan verkligen rekomendera hennes böcker, de utspelar sig på Gotland och så spännande. Men hann med två tvättar och lite krattning med. 

Här är några

Kommentarer
Postat av: sarah

Snygg frisyr!! blev ju skit snyggt =)

2009-06-23 @ 21:18:50
URL: http://sarahan.blogg.se/
Postat av: Soffan

Du passade verkligen i frillan=) jätte snyggt;)

2009-06-25 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0