Stockholmooo here we come!

Imorgon bär det av till Stockholm för en mini resa. Ska hälsa på kusin Carro med systern Madde. Ska bli väldigt roligt. Shopping, god mat, sol & bad och kanske Allsång på Skansen är inbokat. Ska börja packa snart, svårt att veta vad man ska ta med som vanligt. Men de blir nog "lätta" kläder för värmen verkar ju hålla i sig.

Min första semesterdag har jag spenderat på hemmafronten. Gick upp skapligt för att dammsuga och tvätta golven, sen fortsatte jag med att klippa gräset och tvätta kläder. Sen mest småplockat med saker ute, fixat iordning lite på altanen osv.

Mysig hörna jag ordnade till idag, utanför ytterdörren


Nu ska vi ta en kvällspromenad ner till grannarna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad fint. Du är duktig på inredning. Låter roligt att åka till stockholm. Shoppa för mig med! :D

2009-06-30 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0