Söndag: Blogg från altanen

En helg har gått och vi har i princip inte gjort något hemma, fast det är 1000 grejer som väntar.

Gårdagskvällen hos Christin och Robban var mycket trevlig. De hade ordnat så mycket tilltugg som var gott både för ögat och munnen, väldigt lättdrucken bål också. Tack så mycket!! Vi promenerade ner till stan för en titt och hamnade på Trädgår´n, med alla andra Norrköpingsbor. VAD FOLK!! Blev ett väldigt kort besök men det var skönt att komma ut och gå i den ljumna natten.


Idag har vi jobbat, rivit och byggt en ställning vid sjön Näknen. Blev lite segt, för det drog ut på tiden och hela dagen gick åt. Inget bad blev det heller fast att vi va bara några meter från sjön. Vi skulle ta det när vi var klara men då var klockan så mycket och vi ville bara åka och äta, typiskt.

Imorgon måste jag ta tag i lite tvätt och kanske städning. Inget roligt i detta väder men det ser förskräckligt ut hos oss. Enligt mig i alla fall, vet att många har det mycket värre "till vardags" men jag börjar få panik nu. Kläder på alla stolar och så vidare, något jag irriterat mig på i några dagar nu. =)

Imorgon fyller syster Emma år och det blir kalas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0