Lördag

Vädret håller i sig och det är  fantastiskt. Gårdagskvällen blev låååång och det var en jobbig resa hem från Dalarna. Men vi fick hem lastbilen och oss själva hela. Hatar att köra bil när det är mörkt på småvägar där det finns massor med vilt, själv dessutom. Klockan 02.30 var vi hemma och jag tvingade upp mig kl 10 imorse för att inte missa hela dagen och det fina vädret. Bättrade på brännan ett par timmar innan vi åkte in till Jula.
Hittade ett badminton "set" med 4 racketar och nät för endast 99:-, nedsatt 200:- vilket klipp. Nu är det uppsatt hör jag och det spelas för fullt. Så bara att släpa sig hit nu så tar vi en match!!


Ikväll ska vi på inflyttningsfest hos Christin och Robban, ska bli roligt. Jag har som vanligt inget kul att ta på mig, måste börja rota igenom garderoben snart.



Tips!
Man blir inte hungrig när det är denna värme men något som alltig går i och är superlätt är en sallad. Kyckling, pasta, gurka, tomat och sallad, ev någon salladsdressing. Det var vad som blev till lunch här hemma idag i alla fall. Lätt att bjuda på dessutom. Vi fick 3 gäster precis innan jag skulle börja med maten men kunde ju smidigt göra så det räckte till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0