Längtar till Kallsö

Jobb en dag till sen långhelg för mig. Hade hoppats på att Jonas kunde vara ledig på torsdag han med så att vi kunde åka till landet redan imorgon kväll, men så blev det inte. Långtar ut till Kallsö och skärgården nu. Ska bli så mysigt att fira midsommar där igen. Och jag har ju min nya fina klänning (som jag förövrigt kommer frysa ihjäl i, men de är ju en annan sak det), att klä mig i.

Denna veckar har varit fullspäckad och känner mig så trött i huvudet. Men det är nog mest småsaker som gör allt rörigt. Har hunnit dammsuga och röjt inne idag, även överraskat och städat i bilen. Trodde ju då att imorgon skulle jag få åka i en fräsch ren bil, men så skulle den ut på ett jobb och jag får snällt ta cykeln. Pust, jag är verkligen sämst på att cykla till jobbet. Jag som trodde att jag skulle göra det varje dag denna årstid. Skäms. Men hade jag haft ett kontorsjobb eller liknande skulle nog chansen vara lite större att jag cyklat mer. Undanflyckt.

Nu ska jag se om jag kan pipa till mig lite massage om jag lovar att ge igen imorgon. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska juh bli bra väder midsommar så du kommer nog inte frysa :)

2009-06-17 @ 19:13:49
Postat av: sarah

vill oxå till skärgården... blir tvärr inte så här. Hur blir det för er då? kram

2009-06-17 @ 20:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0