Helt sjukt underbart att bo i hus

Det blev ju trots allt en rätt skaplig dag, vad gällande vädret. Kände redan i morse när jag äntrade altanen i mina posten-shorts att det inte var svinkallt som de andra mornarna. Kvällen blev fin och jag glädjs åt alla studenter som inte fick sin stora dag förstörd. I år har vi inte en enda som vi känner som tar studenten, trist

Nu är huset helt klart och redo för visning imorgon, och vi hoppas förstås på folkstorm.
Mamma och pappa var hurtiga och kom förbi med cykeln. Vi tog en fika i kvällssolen och dom godkände huset en sista gång.

Nu sitter vi ute på altanen och njuter av fågelkvitter mm. Jonas och ans kusin smider affärsplaner. Väldigt driftiga så klart, snart kanske de händer grejer. Skönt att några har huvudet på skaft. Jag själv njuter ju mest av det jag redan har.
Helt sjukt underbart att bo i hus (på landet)!!


Ska försöka få iväg oss på en promenix snart...

Sen väntar bara en väldigt fullspäckad dag på jobbet. Hur mycket post som helst kom det. INTE SKÖNT EN FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst blev det äntligen en skön kväll har varit så tråkit väder nu på sistone juh :(....

hur e det annars då?

kram

2009-06-11 @ 21:31:15
Postat av: sarah

Aa vad underbart det låter, är så avundsjuk!

2009-06-12 @ 15:13:54
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0