HELG

Nyfrissad, vet inte rikigt vad jag tycker. Ibland bra, ibland förskräckligt. Men nu är det ju som de är, håret är avklippt. Får se om det kan bli något foto =)

Vi åkte ju till Maxi (frisören) till tio igår morse och Jonas skulle gå i affärerna så länge. När jag kom ut 50 minuter senare (längsta tiden jag någonsin varit hos en frisör) sukade han rejält. Han hade ju tvingats gå omkring i affärer i hela 50 minuter, han ville bara snabbt därifrån då. Jag som hade tänkt att gå omkring lite själv. Men inga övertalnings försök fungerade så vi åkte till TB-bil istället och provkörde Subarun. Vilken bil... Får se om det blir någon affär de närmaste dagarna.
Jag fick med honom till den nya affären vid Bauhaus i alla fall. Bolagret verkar vara en mycket bra och rolig affär men det var smockat med folk igår så klart så jag orkade inte rikigt.


Vi rattade hem till Emma istället och blev bjudna på lunch istället. sen spenderade hon och jag hela eftermiddagen på stan, i våran takt. Jag hittade en jätte fin klänning, vit och svart rutig på NewYorker. Har tänkt att ha den på midsommar. Köpte även en gul t-shirt där.

30-års festen var mycket trevlig. Det bjöds på kycklingspett, fläskfilé, potatisgratäng, tzatsiki och sallad. Och så dricka så klart. Vi gick hem vid halv ett då vi tydligen hade suttit still alldelles för länge enligt Jonas.

Vakande 11.30, föööör sent. Men sitter ändå kvar i soffan än. Men ska hoppa in i duschen nu så får vi se om det händer något idag. Men har en känsla över att det inte gör det. Men det kan vara skönt med en bara vara dag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0