Godmorgon tisdag

Idag är min sista ledigadag på denna långhelg. Det har varit fantastiskt skönt att få lite ledigt igen.
Vädret var inget vidare idag så jag har nog bestämt mig för en dag med lite shopping. Tänkte åka till granngården och checka lite, har varit nyfiken på den nya affären ett tag nu. Sen blir det nog stan en sväng, det var länge sen.
Skulle vilja ha en bekini, har i huvudet hur den ska se ut men det är visst svårare att hitta den i verkligenheten. Men jag har väl inte riktigt gett upp hoppet än.

Sen ska jag ta tag i trädgården lite, OM det inte regnar när jag kommit hem. Får hoppas på några uppehåll i så fall. För det måste göras nu. På fredag kommer det ju lite folk så då måste det se någorlunda ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0