Det vankas posten fest

Ikväll kommer några arbetskamrater hit och det blir grillning mm. Vi har ju tyvärr inte vädret på vår sida, så typiskt. Kan man sitta ute när det är 8 grader bara? =) Vi får se sen, kanske kan testa infravärmaren. Annars blir det inne, gör ju inget det.

Igår strejkade vår telefonledning så det blev en knäpptyst kväll. Eftersom vi har internet och tv-box genom telejacket fungerade ju inget. Man märker fort vad man saknar det om kvällarna. Vet, skrämmande. Men regnar det och är svinkallt en juni kväll vill man mest vara inne. Jag kom på att dvd kan man ju se på. Så jag satte på Sex and the city filmen. (jätte roligt film). Kom igenom halva innan dvdspelaren började spöka. ALLT går f-n sönder, är liiite trött på det. Så J och jag fick ta en bok respektive tidning och roa oss på det sättet. Trodde aldrig att jag skulle kunna sova men gjorde det nog rätt fort ändå vad jag minns, skönt.

Sarah har hört av sig och jag ska få komma och lukta bebis imorgon. =) HÄFTIGT.

Nu ska jag ut och plocka några rabarber som senare ska bli paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0