Semester-veckan har börjat!!

Jag fyndade lite på Plantagen igår.

Stort fat, vet inte riktigt var jag ska ha den än. Ute/inne?


Stor golvvas, gillar den verkligen.


Har länge letat efter en hängkruka att ha i sovmsfönstret. Det är bara en minimal förnsterbräda så inga krukor får plats. Har haft en ful plast blomma där tills nu. Hittade en kruka nedsatt till 12.50 :-, perfekt och en fin blomma till den. Blev så mycket bättre i fönstret nu.


Häromdagen gjorde jag och J ett kap på en gjutjärnsgrill, även den på Plantagen. Snygg att ha som prydnad, både inne och ute. Har testat att elda i den i uterummet. Men blev då rök förgiftade (med lite överdrift). Inte igen om jag får bestämma! Ute går det nog bättre och kan användas som en värmekälla.


Lite andra bilder från hemmet:

    


J är iväg och köper en leksak, visar imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: Arlene

wow va coolt att du hitta till mig. tack för rösten!



är allt bra med dig? vart bor du nu?



kram

2009-07-31 @ 22:09:17
URL: http://jamarl.blogg.se/
Postat av: Arlene

samma här, jättekul att läsa om dig. bor du inte typ då nära dina föräldrar, fast på "andra sidan" av stora vägen? :) har en kompis som bodde i kårtorp.



jag lägger till dig på mina länkar också.



kram

2009-08-01 @ 16:23:00
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0