Tack Carro för jätte roliga dagar!!

Nu är jag hemma igen efter ett par super bra dagar i Stockholm. Fast att man lite blygt önskat att det kunde ha varit ett par grader svalare. Att gå på stan i 30-32 gaders värme är inte så roligt, fast att man är i Sthlm och shoppar. Den ena dagen valde vi bort stan och åkte och bada. Självklart var det den dagen som var lite mulen till en början, men det gjorde verkligen ingenting. Skönt att ligga och läsa ifred utan att behöva gå ner och doppa sig ett stup i kvarten. Men bada gjorde vi i alla fall halva dagen och väldigt skönt var det.

Shoppade ett par sandaler, 2 linnen, en långärmad supermjuk tröja, en dagcream och rengöringsgel.
Har fått dom obligatoriska "skavsårsfötter" man får på sommaren. Hade ju klarat mig så bra hittills. Nu kan jag inte ha någon utav de 3 skorna jag hade med mig + dom jag köpte. V'rdelöst att gå i skor jätte långt med svettiga fötter. Sår går inte att undvika.

Bilder från badutflykten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0