Shopping

Det blev en lyckad tripp till Vingåker och Factory Outlet. Hittade 2 par jeans från Pepe jeans, en grå hoodtröja från Frank Dandy och en hel svart t-shirt från Salming till Jonas.
I Scorett-outlet butiken brevid hittade jag ett par billiga tofflor att smidigt hoppa i här hemma, istället för träskor som mina fötter inte trivs i.
I Iitalla-outlet butiken hittade inte jag själv något men de andra handlade.
Känns kul att vi alla hittade saker den här gången.


Har kännt mig rätt seg hela helgen, vädret och antagligen för mycket sömn och för lite motion. Så en riktigt lång skogspromenad på 2 ½ timme ikväll gjorde susen. Vi letade svamp och hittade en del. Någon svampmacka orkade jag inte vänta på utan åkte hem och gjorde potatisbullar. Så länge sen man åt det, inte sen i skolan tror jag. Har inget minne av att jag gjort det hemma förut. Men absolut en helt okej "snabb middag".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0