IKEA

Ur tråkig dag, regn och kyla tog musten ur oss. Var halvdeppig halva dagen och efter för många försök med att få med Jonas till IKEA fick jag ge upp. Ringde Emma som var på direkt. Fick med mig en del hem fast det var syster som hade lyckan att göra av med mest pengar denna gång. Presentpapper, 2 mattor till uterummet, 3 ljusstakar, sommartäcke, servetter, påslakarn, röd lyckta och en sak att lägga saker i.

Är väldigt nöjd med att jag hittade påslakarn superbilligt. Vi har dubbeltäcke och det innebär att det är svårt att hitta fina lakarn och det är dessutom så dyrt. Nu 99:- på Hemtex, lite mörklila i, finfint. Måste jag fixa nya gardinder nu med??


Vad vi ska göra i morgon har vi ingen anning om. Vad kan man göra i detta väder? Jonas funderar till och med på att jobba istället... På vår första semester tillsammans!!                  RÄDDA OSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0