Helgen

Våra föräldrars möte igår gick toppen. Vi hade tur med vädret när vi kom ut till landet, fikade och gick sedan omkring i området. Nästan så vi vart badsugna. Sen tog vi en liten båttur (kanske är ända gången man kommer ut med båt i år) till Fyrudden och åt glass. Där var det fullt med folk, precis som det ska vara.
På eftermiddagen blev vi bjudna på grillat, så gott. Till efterrätt blåbärspaj som min mamma tagit med. Inte dumt det heller.
På hemvägen blev vi avsläppta hos ett par grannar till oss. Första gången jag var där, de har det så fint hemma, roligt att äntligen se. Sen har de en 1 månaders bebis också, roligt att se honom med så klart. Mycket trevlig kväll. Vi blev kvar till elva då vi var tvungna att dra oss hemåt eftersom Jonas skulle åka och jobba redan klockan 5 i imorse.

Idag har jag också jobbat, tråkigt att bara ha en dag ledig i helgen. Men får se fram emot nästa ännu mer!
Efter jobbet blev det storhandling på Maxi, så nu är det fullt i kylen igen. Har till och med hunnit med att dammsuga idag. Konstigt att man hinner med mer en dag när man jobbar än är helt ledig. Visst är vi underbara?


Nu väntar jag på killarna som varit i Stockholm och jobbat hela dagen.
Tacosen är klar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0