Halva semestern är över

Har tagit mig igenom halva semestern nu. Tråkigt, den här veckan har faktiskt gått väldigt fort och jag är inte ett dugg rastlös än. Och denna vecka som kommer har ju Jonas också semester så vi hittar säkert på saker att göra.

Idag har vi påbörjat Projekt måla huset, Jonas gick först och borsta och jag kletade på falurödfärg. Hann inte med så mycket innan det började regna så smått och då var det lika bra att lägga ner, så att inte allt skulle rinna av igen. Morgondagen ser inte ut att bli något bra målarväder så vi får se vad som sker istället.

Vart är solen och värmen?
Hoppas ni bara tar en kort paus!


Nu måste jag ut och vattna fast att det verkligen inte lockar nu, hade förträngt det, tills nu.
Men måste ju om jag ska få några tomater de närmsta veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0