Göta källare!

Vi fick en skaplig "väderdag" igår, det var behövligt. Vi maxade eftermiddagen. När jag kom hem målade vi på huset i några timmar. Nu har vi kommit en bra bit på vägen. Bra! Sedan åkte vi till Söderköping för middag. Göta Källare blev det.
Oxfilé med potatisgratäng, vitlöksbröd och tzatsiki till förrätt. Mycket gott. Efter middagen gick vi runt lite och njöt i solen och i den underbara miljön.


Har haft extra ont i min axel dom senaste dagarna och igår tog jag tag i saken och ringde massören. Så har varit där idag. Det var inget skönt men hoppas jag slipper värken vartefter. Än känner jag ingen skillnad.

Nu öser regnet ner och Jonas vill ut och spela pingis. Vilket tydligen ska vara vårat "regn nöje" i sommar. Jag skulle hellre vilja slappa i soffan framför Sommar med Ernst. Där man kan få massor med inspiration!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0