Gäspar dagarna långa

Det blev en matbit på S:t George, mycket trevligt och gott. Efter hann vi med en snabb vända på stan. Jonas behövde
T-shirts så han köpte fyra stycken på en gång. Han försökte med att ta samma men i olika färger men jag fick honom tillslut att ta olika tryck. Killar förstår inte det där med att gå runt och titta i olika affärer, inte min i alla fall. Första bästa bara. Jag hittade faktiskt också ett plagg. En skjorta i en längre modell.

Efter hälsade vi på ett par kompisar som skaffat hund nyligen. Jätte söt var han, men stackarn hade en strut på sig nu för han hade gjort illa sig i ögat. Man tycker så synd om dom, oskyldiga små djur.
Jonas fick med sig playstation hem, så nu lyssnar jag mest på pang pang och knytnäveslag. Bara han inte fastnar i det där, så osocialt. Men ja sitter ju här vid datorn så. Passar bra just nu.


Testade på att gå och lägga mig tidigt igår, redan 21.45. Läste en stund och somnade gott sen. Hoppades på att vara lite mer pigg på dagen. Jag går bara och gäspar dagarna långa nu för tiden. Det är ju så tråkigt. Men vet inte om det hjälpte att sova nån timme längre. Det måste vara vädret, det urtråkiga vädret!


Efterlyser solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0