Fredag 17 Juli

Tagit mig igenom första veckan efter semestern nu. Bara två till innan min nästa sem-vecka. Det känns lite lagom, men ångarar kanske lite att jag inte tog tre på rad. Men att ha delad är vädligt skönt. Jag inbillar mig att jag är ung och inte behöver 4 veckor för att koppla av, vilket treligtvis stämmer. Annars så har jag ju massor med dagar att ta ut i höst/vinter.


Blev lite sola efter jobbet, Emma följde med hit men det var ju nästan outhärdligt att sitta i solen. Som vanligt kom vattenslangen till användning. Iskallt. Jag har konstaterat att jag måste införskaffa oss några solstolar. Men vet inte rikigt vad det är jag vill ha. I trä är snyggt (första året) men måste underhållas och plast ser så plastigt ut. Får ta en inspektions runda någon dag och hoppas på att jag hittar några perfekta på rean.

Jag och Jonas grillade senare. Kyckling, färskpotatis, tzatsiki och sallad med fetaost. Suveränt gott. Efter det tog vi en liten promenad. Det var varmt och skönt länge kväll och det gillar vi mycket !!

Imorgonbitti bär det av till skärgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0