Blommor

Det var fantastiskt varmt idag och jag tvingades jobba inne. Ingen brevbärning alltså. Hade kunnat åkt ut med lite buntar och säckar till ombud men det var två grymt tunga packet med så jag överlät det till min kompanjon. Efter att jag slutat dröjde det inte många timmar tills regnet och åskan kom. Typiskt. Ingen sol idag. Åkte i alla fall till Blomsterhuset och fyndade 3 hängpelargonen för 9:- styck, till en ny "balja" på ställning som jag köpt på Erikshjälpen. Blev jätte bra, köpte också en ljusrosa krukros att ha på bordet ute. Sött.


I helgen åker vi till Skärgården. Mina föräldrar och vi är utbjudna till Jonas mamma land. Ska bli trevligt. Upptäckte dock till min förväning att jag ska jobba på söndag. Sköt på starttiden till 14, men vi får ju åka hem skapligt ändå, det var synd.




Det här är bilen vi var nära att köpa. Så synd att det inte blev något, men vi letar vidare.
Det här är en Subaru Legacy och är något vi kan tänka oss, men kanske en Mazda 6 också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0