Vi fick till det

Värderingen gick bra och vi hoppas att det ska räcka för att få bort topplånet. Vi använde oss av Per Boquist på SkandiaMäklarna, hittills har vi varit nöjda med honom.

Middags tips:
Ikväll blev det stekt Kycklingfilé, ris och knorrs grönpepparsås. Det blev gott och enkelt var det!

Jag har kommit på vad jag ska bjuda på på torsdag men det förblir lite hemligt ifall någon skulle kika in här! Hoppas bara inte att jag tagit vatten över huvudet. Har gjort det två gånger tidigare varav en blev bra. Så det kan gå hur som helst.

Fick tyvärr ingen ordning på routern. Satt i telefonkö både på telia och Zyxels support. *blä* Har verkligen tappat förtroendet för telia de senaste månaderna. Det är värdelöst.
Imorgon ringer jag igen, då till Zyxels "kostnadslinje". suck. Finns det ingen datahacker som kan hjälpa mig!!

Nu väntar disken och Jonas är på ingång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0