Värdering på huset

Är redan hemma. Egentligen ska jag sluta kl. 10 tre dagar i veckan men oftast får jag vara kvar. Idag blev det bara en timme vilket passade utmärkt. För strax kommer mäklaren och ska värdera huset, högre hoppas vi.
Har virrat runt nu och plockat undan allt skräp som kläder och papper som låg överallt.
Nu är jag redo, bara att slänga i sig lite mat innan. Rester sen igår bli det.

Jag ska passa på att ringa telias support efter, angående det trådlösa internet som jag inte lyckas få igång.
Sen blir det storhandling på maxi, ska hitta någon present till mamma som fyller på torsdag med.
Underbart att vara ledig mitt på dagen!

Skriver ikväll och berättar hur det gått

Kommentarer
Postat av: Sarah

ooh, vad intressant. lycka till då! :D tänkte kolla med dig ifl vi kunnde komma över på söndag em med lite fika om det går bra? jag ska hjälpa mamma med vardagsrummet fre-lör, så det skulle passa mig bäst! kram

2009-01-20 @ 17:11:24
URL: http://sarahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0