Let´s dance

Jag gjorde tacopaj ikväll. Super gott och vädigt enkelt. Populärt här hemma också, det är kul. Vi åt middagen vid nya bordet. Jag hade ångest över var jag skulle duka. Det blev mitten-stolarna. Känns hur bra som helst.

Tittade på aftonbladets inredningssidor igår och hittade så fina saker. Bl a den här ljuskronan från IKEA som även J gillade. Jag tror jag ska köpa den, om den är lika fin i verkligheten. Fast nu märkte jag att den kostade 699:-, på aftonbladet stod det 499:-. Vi får se om den är värd det.


Nu ska vi mysa i soffan framför let´s dance. Kanske fixar jag något gott att äta, glass??
Hur ska det gå för blondinbella, starke man och Karl-Jan??
Intressant



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0