Tjejsnack

Idag fick vi till en fika på stan, jag, Sarah och Malin. Det var roligt att se dom igen särskillt Sarahs pyttemage =) Tänk att det kommer att bli en liten bebis där också! Helt underbart. Tänk att det blev hon "först" som vi sagt de senaste åren nu.
Vem blir tvåa??

Jag smaskade i mig en Chokladdröm eller vad det hette. Chokladmouse i alla fall, super gott men väldigt mäktigt. De andra tog kladdkaka, den såg god ut den med.

Den 18 februari ska Malin ha ljusparty. Kan bli roligt att gå på. De va lite specialljus som var säkrare mm. Det typiska var att jag jobbar till 19 och det börjar 18. Ska se om det är någon som vill byta fredagen med mig. Kan ju vara lite lockande.
Nu ska jag in och se vad Jonas gör, han kanske somnade framför tv´n, det är så tyst. =)

Kommentarer
Postat av: malin

Hoppas verkligen att du kan byta :)

2009-01-29 @ 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0